PER ACCEDIR A LA BOTIGA
HAS DE SER MAJOR DE 18 ANYS.

SÍ, HO SÓC :-)    NO ENCARA :-(

Condicions d’enviament 

a) Temps de preparació de la comanda

Totes les comandes rebudes fins a les 11h del matí (de dilluns a dijous) es tramitaran i es prepararan el mateix dia a les nostres instal·lacions. Si arriben més tard d’aquesta hora es tramitaran durant aquell dia però ja no sortiran fins el dia següent.

b) Termini de lliurament

El termini de lliurament és de 24-48 hores a poblacions grans, i fins a 72 hores en poblacions petites.

En cas d'haver-hi alguna incidència ens posarem en contacte amb vosaltres.

No fem enviaments els divendres!

Per tal d’assegurar que les nostres comandes no quedin en trànsit més del previst  preferim no fer enviaments els divendres.
Per tant, les comandes rebudes els dijous a partir de les 11 del matí, els divendres i caps de setmana s’enviaran el dillun següent.

Enviem les comandes a través del nostre repartidor sempre que és possible, en altres casos (per estar fora de ruta) els enviaments els fem a través d'agència ASM-GLS.

Especificacions del lliurament:

- En el cas de que el termini de lliurament coincideixi amb un dia festiu i no sigui possible el lliurament, aquest es farà efectiu el següent dia hàbil

- Per tal d’optimitzar els enviaments i evitar errors us demanem que ens faciliteu l’adreça de lliurament (indicant pis, porta, escala,..en cas que n’hi hagués) així com un telèfon mòbil del receptor, per tal de coordinar qualsevol incidència que es pogués ocasionar durant el lliurament.

- Begudes de la Terra no serà responsable dels errors produïts en el lliurament quan l'adreça de lliurament introduïda pel client en el formulari de comanda sigui errònia o incompleta.

- En el cas que la comanda no pugui ser lliurada al seu destinatari per trobar-se absent , el missatger deixarà un avís de pas, per tant el client haurà de contactar amb l’empresa de transport per acordar un altre dia i hora de lliurament. Si al cap de 2 dies no s’ha pogut efectuar el lliurament, la comanda serà retornada al nostre magatzem i el client haurà de contactar amb info@tastets.cat per demanar un nou enviament amb les noves despeses de transport a càrrec seu.

- El seguiment de l’enviament de la comanda, el fareu a través de les notificacions que us anirem fent per correu electrònic des de l’expedició fins l’arribada al destinatari. Per qualsevol pregunta podreu contactar amb nosaltres i parlar amb la persona que porta tot el tema d’enviaments que us dirà com està.

c) Recollida a les nostres oficines

Una altra possibilitat es venir a recollir la comanda a les nostres oficines de Barcelona.

Un cop tinguem preparada la comanda avisarem al client per tal que la pugui passar a recollir al C. Elisi 17, local 6, en horari de 9 a 14 i de 16 a 19 h, sense cap mena de cost.