PER ACCEDIR A LA BOTIGA
HAS DE SER MAJOR DE 18 ANYS.

SÍ, HO SÓC :-)    NO ENCARA :-(

Preguntes freqüents

PREUS

1.-Els preus inclouen l’IVA?

El preu de cada article inclou l'IVA. Els ports no estan inclosos

2.-Feu factura de les comandes?

Sempre que el client en el moment de fer la compra indiqui l'adreça de facturació (creant una adreça específica de facturació) Begudes de la Terra emetrà la factura corresponent amb l’IVA desglossat.

3.- On he d'indicar les dades de facturació?

Podeu crear-la dins de l'apartat "Les meves adreces" del Meu Compte, creant una adreça específica de facturació.

PAGAMENT

4.- Com es fa el pagament de les comandes?

Amb targeta de crèdit, mitjançant transferència bancària o mitjançant PAYPAL.

LLIURAMENT

5.- Quin és el termini de lliurament de la comanda?

-Durant l'any podeu triar entre termini 24h -72 h en funció de la localització, en funció de l'hora d'arribada de la comanda i el temps de preparació de la mateix, que pot variar en funció dels productes.

Per a més informació llegiu Condicions enviament.

8.- Qui fa el lliurament de la comanda?

Sempre que sigui possible i per tal de garantir al màxim un servei de qualitat, el transport de les comandes el fa pròpiament Begudes de la Terra. En cas que no sigui possible, ho fem a través d'una empresa de transport de màxima confiança, en funció de la destinació.

9.- En quin horari es lliura la comanda?

La comanda es lliurarà a l’adreça facilitada pel client, en horari comercial de 9 del matí a 8 de la tarda, de dilluns a divendres. És imprescindible facilitar un telèfon de contacte i/o una adreça alternativa on poder deixar el paquet en cas d’absència del receptor, en el moment del lliurament.

10.- Begudes de la Terra disposa de botiga física oberta al públic?
Begudes de la Terra no disposa d’una botiga física, però les comandes es poden passar a recollir per la nostra oficina situada al C. de l'Elisi 17, local 6 de Barcelona, sense cap cost.

DEVOLUCIONS

14.- Si no podeu servir algun producte de la comanda o hi ha un error, com es soluciona?

Pel fet de tractar-se en molts casos de produccions limitades, molt exclusives, en cas que algun producte d’alguna comanda s’esgotés seria substituït per un altre de la mateixa família de qualitat igual o superior. En cas de deteriorament d’algun producte de la comanda, Begudes de la Terra el reposarà un cop s’hagi comprovat que el mateix estava en mal estat des d’origen o durant el transport, si se’ns comunica com a molt tard dins dels 3 dies després de la recepció. En cas que algun dels productes de la comanda, no es correspongués per error amb la comanda realitzada, Begudes de la Terra us bescanviarà el producte pel correcte, sempre que estigui sense manipular, si se’ns comunica com a molt tard dins dels 3 dies després de la recepció. Més informació a Política de devolucions.

PROMOCIONS

15.-Hi ha productes en promoció o descomptes especials?

Begudes de la Terra ofereix diferents possibilitats de descomptes i promocions. Si desitgeu estar informats de les nostres promocions de temporada i ofertes especials podeu donar-vos d’alta al butlletí de Begudes de la Terra, a la pàgina principal o podeu fer-vos amics a la pàgina de Facebook de Begudes de la Terra.